subota, 6. siječnja 2018.

ISPOVEST: Pošto je moja žena opsednuta društvenim mrežama (naročito FB-om) i kad-god se približim njenom laptopu promeni prozor stranice…



Pošto je moja žena opsednuta društvenim mrežama (naročito FB-om) i kad-god se približim njenom laptopu promeni prozor stranice. Čekao sam da ode na posao da proverim detaljno njen laptop. Sreda žena radi u prvu smenu upalim njen laptom, uđem na operu gledam history sve čisto, krenem da istražujem šta ima na hardu, u njenim slikama nadjem dokument, u njemu sajtovi za upoznavanje, lozinke i mejlove… krenem da se logiram i na nekom sajtu udjem u poruke vidim da se moja žena dopisuje sa strancima nisam razumeo šta piše pa sam prelistao… u text dokumentu nadjem email i lozinku laznog fb profila ulogujem se, listam inbox vidim jednog prijatelja kojeg znam iz farbare krenem čitati poruke uočio sam da se poznaju, vratim poruke od pre par dana vidim da zove moju zenu imenom, vratim poruke ispočetka pročitam da su imali zakazano vreme za viđanje, izvadim mobilni slikam poruke. U dnevnoj sobi na jedno pivo uz tv očekujem ženu, stiže sa posla zovem je da vidi nešto, ulazim na telefon pokazujem slike dopisivanja krenula da se dere kao sam smeo da ulazim u njen računar ja sam ostao zaprepašćen kao može da me vara posle svih godina. Rešio sam da zaboravim zbog naše dece, razvodom neću ništa postići kao ni ljubomorom.

0 komentari:

Objavi komentar