petak, 5. siječnja 2018.

OSJECALA SAM DA ME VJERENIK VARA,I KADA SAM VIDJELA KOLIKO PORUKA IMA..



Imam osjećaj da me vjerenik vara. Čudno se ponaša i sinoć dok sam bila kod njega u piće sam mu ubacila tabeltu za spavanje. Kada se uspavao ušla sam mu na profil i načisto se šokirala, jer nisam mogla vjerovati koliko on zahtjeva za prijateljstvo ima i brdo poruka na koje nikada nije odgovorio. A iskrneo ima djevojaka koje su mnogo ljepse i zgodnije od mene ali on nije poklekao. Kasnije mi je bas bilo krivo sto sam sumnjala u njegovu ljubav i cijelo vece sam ga grlila i ljubila dok je spavao. Cak me grize savjest sto sam mu cackala po telefonu bez njegove dozvole jer on to ne voli iz razloga sto nista ne krije od mene mada ja mu nsiam 100% vjerovala. Mada i ja sam uspjesna djevojka koja je zavrsila fax i vrlo sam uspjesna u svom poslu i dobor zaradjujem pa zbog toga mi muskarci slabo i prilaze. Svi misle kako sam ja ludo zaljubljena u svog vjerenika ali moje srce otajno pati za jednim mangupom koji me ocarao,znam da nije zasluzio moju ljubav jer je diler i bavi se drogom. Sada je trenutno u zatvoru i svjesna sam da on nije decko za mene,meni treba neko mnogo bolji kao sto je moj vjerenik al moje srce i dalje za njim pati.

0 komentari:

Objavi komentar