nedjelja, 7. siječnja 2018.

KAD MI SE SESTRA UDAVALA BIO SAM PROTIV BIO JE 10 GODINA STARI OD NJE....



Kada se moja sestra prošle godine udavala bio sam protiv. Pored toga što je 10 godina stariji od nje, izuzetno je problematičan muškarac, NASILNIH TEŠKI! Pokušavao sam na sve načine da je odgovorim, da joj otvorim oči, ali ništa… udala se protiv moje volje. Tu je moja priča vezana za njega završila, dao sam sve od sebe da je spasim tako da nisam imao razloga da išta više govorim. Međutim, slučajno smo za novu godinu bili u istom lokalu i tu je nastao problem, veliki problem. Malo prije ponoći već ze je bio prilično pijan i iz čista mira je zalijepio šamar mojoj sestri koja je pala sa stolice. Bio sam šokiran, a kada se počeo smijati i “hvaliti” kako ima jaku desnicu skočio sam sa svoje stolice i nasrnuo na njega… bio sam van sebe, i tek nakon par sekundi kada su nas razdvojili shvatio sam šta sam napravio. Ubrzo je stigla hitna koja ga je odvezla u bolnicu, a ja sam završio u pritvoru, gdje sam i dočekao Novu. Sutradan je moja sestra izjavila da sam bez razloga nasrnuo na njenog muža i pri tom mu nanio teške tjelesne povrede. Uskoro me čeka i suđenje, ko zna na šta će sve ovo izaći, tačnije zna se možda ček i zatvora zaglavim. Pokušavao sam razgovarati sa sestrom, ali neće ni da mi se javi, ljui se na mene jer sam joj pretukao muža. Branio sam je kao što bi svaki brat branio svoju sestru i to me baš mnogo boli. Nakon ovoga sam i definitivno izgunio svoju sestru. Ko ima blizanca zna koliko je to bolno 🙁


0 komentari:

Objavi komentar