utorak, 9. siječnja 2018.

ZENA MI JE RODILA CRNO DIJETE DOK SMO U FAMILIJI SVI BIJELI…



Moja žena mi je posle trudnoce rodila crno dete, dok smo mi svi u familiji beli. Počeo sam da urlam na nju i vredjam je kako me je prevarila, kako neću da hranim dete koje nije moje i da volim ženu koja ima dete sa drugim. Plakala je i molila me da je ne tjeram jer me nije prevarila cak se klela i u dijete koje je rodila ali joj nisam vjerovao,jer jednostavno nisam moao preci preko toga da me prevarila. Govorila je da radimo DNK test ali sam bio glup i tvrdoglav govoreci kako to nije potrebno jer je ocigledno da me prevarila zato sto nije moguce da od nas dvoje bijelaca bude crno dijete. Rekao sam joj da spakuje stvari i ide,kada je shvatila da nema druge i da ce morati ici da radi DNKrezultati su pokazali ...kliknite na sliku ispod i pogledajte cijeli tekst ....

0 komentari:

Objavi komentar