četvrtak, 4. siječnja 2018.

ŽIVIM SA SESTROM I ZETOM U PRODIČNOJ KUĆI....SESTRA MI JE NEPODNOŠLJIVA...



Živim sa setrom i zetom u našoj porodičnoj kući. Moja sestra je zaista nepodnošljiva nikad joj ništa nije po volji, uvek viče i nalazi razlog da se svađa sa zetom. On je jako dobar, kulturan i tih,toliko je voli da bi za nju dao poslednju kap krvi. Danas mi se srce steglo kad sam ga vraćajući se sa posla zatekla na klupi u parku kako jeca. Sela sam do njega,a on mi je pričao kako se od vrlo srećnog čoveka pretvorio u jako nesrećnog,kako ne zna više šta da radi,kako mu je moja sestra pretvorila život u pakao. Nisam znala šta da kažem, zagrlila sam ga, poljubila, on je meni uzvratio. Pola je sata jecao u mom zagrljaju. Jedno znam ako njihov brak jednom pukne ja ću biti na njegovoj strani u venčanici.

0 komentari:

Objavi komentar